Re: tania dobra plyta pod AMD

Autor: Radosław Popławski (radekp_at_alpha.net.pl)
Data: Tue 09 Apr 2002 - 18:44:36 MET DST

Mon, 8 Apr 2002 19:32:20 +0200, w <a8skev$v7e$1_at_pingwin.acn.pl>,
"benek" <benek.benek@(wytnijto)wp.pl> napisał(-a):

> po 1 - czy Tobie sprawia przyjemnosc czepianie sie wszystkiego i
> wszystkich - bo takie odnosze wrazenie gdy przeczytalem Twoje odpowiedzi w
> tym watku

Nie, to raczej Tobie. Generalnie połowie dyskutantów zarzuciłeś już,
że nie wiedzą co czytają.

> po 2 - chciales mnie wyprowadzic z rownowagi czy co - jezeli tak to nie
> usdalo sie :-)

Nie miałem zamiaru.

> po 3 - nie zasmiecaj grupy - bo twoje odpowiedzi (przynajmniej ta na ktora
> teraz odpowiadam) nie maja zupelnie sensu, a na pewno nikomu nie pomoga w
> wyborze plyty glownej

Wybacz, chyba masz faktycznie problemy z czytaniem. Połowy ludzi nie
rozumiesz, albo masz wrażenie, że oni Ciebie nie rozumieją.

Twój post zawierający:
> po 1 - czytaj dokladnie tekst na ktory odpowiadasz - dyskusja dotyczyla
> jakosci MOBO, a ta mozna sprawdzic m.in. przy O/C
> po 2 - dla mnie osobiscie mozesz kupowac co tylko chcesz bo to i tak nie
> moja sprawa
jest typowym usenetowym śmieciem. Nawet nie jest kontynuacją wątku.

> po 4 - jezeli jestes niewyzyty to jest wiele innych sposobow zeby wyladowac
> energie - niz pisanie bzdur na grupy dyskusyjne

Naprawdę nie wiem co Ci odpowiedzieć. Masz wyraźne problemy z samym
sobą. Na Twój post odpisałem tak, jak na każdy bezwartościowy post.
Pogódź się z tym.

PS. Zapomniałeś się przedstawić.

PS2. Wyrazy "tobie", "ciebie" piszę się z wielkiej litery.