Re: Podkrecenie procka

Autor: jarx (jarx_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 09 Apr 2002 - 18:49:33 MET DST

> Jeśli Windows 2000 po podkręceniu nie startuje, a po zmianie na
> parametry nominalne działa, to znaczy, że komputer _nie_ jest
> stabilny po podkręceniu. Cudów nie ma. Jeśli nadal chce się
> podkręcać, trzeba pokombinować aby zwiększyć stabilność.

Byc moze jest to wina plyty, nie jest to jakas firmowka (PC100 System Board,
chip: PC100 BXcel) a w instrukcji jest napisane, ze pracuje stabilnie z FSB
100, mimo ze mozna ja ustawic na 66, 100, 112 i 133MGh. Chyba narazie
zostane przy standardowych ustawieniach.
Wielkie dzięki za wszelka pomoc. Pozdrawiak Jarek.