Re: tania dobra plyta pod AMD

Autor: benek (benek.benek_at_wp.pl)
Data: Mon 08 Apr 2002 - 19:32:20 MET DST

> Czytam dokładnie. To raczej Ty masz problem z rozumieniem tekstu.

po 1 - czy Tobie sprawia przyjemnosc czepianie sie wszystkiego i
wszystkich - bo takie odnosze wrazenie gdy przeczytalem Twoje odpowiedzi w
tym watku

> Sam widzisz -- nie rozumiesz, co czytasz.
> Czy ja pytałem Cię o zdanie?

po 2 - chciales mnie wyprowadzic z rownowagi czy co - jezeli tak to nie
usdalo sie :-)
po 3 - nie zasmiecaj grupy - bo twoje odpowiedzi (przynajmniej ta na ktora
teraz odpowiadam) nie maja zupelnie sensu, a na pewno nikomu nie pomoga w
wyborze plyty glownej
po 4 - jezeli jestes niewyzyty to jest wiele innych sposobow zeby wyladowac
energie - niz pisanie bzdur na grupy dyskusyjne

pozdrawiam - jeszcze ;-)