Re: POMOCY!!! (nie wiem, moze nieco OT)

Autor: Andrzej Pinczuk (andy.SPAM.PRECZ_at_send.pl)
Data: Mon 08 Apr 2002 - 23:44:26 MET DST

"gwyhyr" <eslaw_at_mail.cecomm.com.pl> napisal(a):

>potrzebuje takiego samego dysku na godzine - jestem gotow pojechac dla niego
>nawet do Krakowa albo w bieszczady :). przekladam elektronike, zgrywam
>potrzebne dane i jestem uratowany.

To masz spory problem, bo te dyski sa jesczze na gwarancji.
A padnietego Fuji tej klasy dosc ciezko jest znalezc.
Jutro popytam funfla, moze cos bedzie mial.

>proby z dyskami : MPG320AH ( 7200 zamiast 5600) i MPG3204AT -EU nie powiodly
>sie

To miales troche szczescia, bo wlozenie elektroniki od innego modelu
bardzo czesto konczy pieknym zgrzytem i uderzeniem glowic.
A wtedy zegnajcie dane forever.

Andy