POMOCY!!! (nie wiem, moze nieco OT)

Autor: gwyhyr (eslaw_at_cecomm.com.pl)
Data: Mon 08 Apr 2002 - 15:13:56 MET DST

Witam grupowiczow - wiekie sorry za byc moze OT, ale chyba nie ma grupy,
ktorej nazwa
swiadczylaby o tym, ze moge na niej przedstawic swoj problem - dlatego
crosspostuje na paru grupach, ktore sobie czasami czytam.

problem:
uszkodzila mi sie elektronika od dysku - mechanika nieuszkodzona. dysk
zawiera wazne dane - moja prace dyplomowa, qpe senariuszy, moja cala
dzialalnosc programiarska ( moze niezbyt lotna, ale troche kodu tam jest i
przydalby sie generalnie :) ) - sa to dla mnie mocno istotne te dane

typ dysku:
Fujitsu 20.4 GIGA, symbol : MPG3204AT

czego potrzebuje :
potrzebuje takiego samego dysku na godzine - jestem gotow pojechac dla niego
nawet do Krakowa albo w bieszczady :). przekladam elektronike, zgrywam
potrzebne dane i jestem uratowany.

ps.

 okazuje sie ze robi rowniez oznaczenie dodatkowe

moj dysk na MPG3204AT -E

proby z dyskami : MPG320AH ( 7200 zamiast 5600) i MPG3204AT -EU nie powiodly
sie

pozdrawiam

gwyhyr