Re: POMOCY!!! (nie wiem, moze nieco OT)

Autor: gwyhyr (eslaw_at_cecomm.com.pl)
Data: Tue 09 Apr 2002 - 10:27:47 MET DST

Uzytkownik "Andrzej Pinczuk" <andy.SPAM.PRECZ_at_send.pl> napisal w wiadomosci

> To masz spory problem, bo te dyski sa jesczze na gwarancji.
> A padnietego Fuji tej klasy dosc ciezko jest znalezc.
> Jutro popytam funfla, moze cos bedzie mial.

> To miales troche szczescia, bo wlozenie elektroniki od innego modelu
> bardzo czesto konczy pieknym zgrzytem i uderzeniem glowic.
> A wtedy zegnajcie dane forever.
>
> Andy

No to chyba rzeczywiscie mialem szczescie :) - zgrzyt glowic nie nastapil.
Byc moze spowodowane to bylo tym, ze sa to malo rozniace sie modele. tak czy
tak , jezeli znalazlbys taki model to blagam o kontakt :). Namierzylem juz
dwa takie dyski - jeden w Gdansku a drugi we Wroclawiu ( sam jestem z
Bydgoszczy), ale poki co nic pewnego jeszcze.

pozdrawiam
gwyhyr

p.s. Jakby co podaje kontakt na priva : teges44_at_go2.pl