OE 0167:BFF2DE73

Autor: pawel (starszy_ssj5_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 07 Apr 2002 - 11:36:07 MET DST

U mojego kolegi na kompie dzieją się dziwne rzeczy. Gdy zainstalowalem mu
sterowniki divX i chcę uruchomic film w standardowym odtwarzaczu win 98 -
winodws media playerze wszystko gra prawidlowo. Gdy chcę uruchomić ten film
w innym odtwarzanu np. vplater, tmtpayer, allplayer wyskakuje caly czas blue
screen z w/w wyjątkiem krytycznym. Zmieniałem juz pamięci, przeinstalowalem
system - bez skutku. Nie wiem w czym tkwi problem. Dzięki za pomoc

pawel