problem z karta gwarancyjna

Autor: m00min_at_poczta.onet.pl
Data: Mon 08 Apr 2002 - 11:58:57 MET DST

Witam

Mam wielki problem, moj monitor LG pilnie potrzebuje naprawy. Nie bylo by
problemu, gdyz sprzet jest na gwarancji ale niestety mam niewypisana karte
gwarancyjna a sklep ktory powinien to zrobic znajduje sie w Poznaniu, choc ja
aktualnie mieszkam we Wroclawiu. Nie chce mi sie wysylac do nich tej karty a
pozniej czekac na zwrot i ciagle uzywac stare 14 samsunga. W sumie gwarancja to
wewnetrzna sprawa producenta a nie sprzedawcy, zastanawielem sie wiec czy karty
nie moglby wypisac jakis inny sklep (np. mojego znajomego ktory handluje
materialami budowlanymi ale nikt przeciez nie musi o tym wiedziec :)). Jesli
ktos orientuje sie w porblemie to porosze o mala podpowiedz.

Moomin