ASMAX:PROBLEM z INSTALACJĄ

Autor: marek_at_telvinet.poznan.pl
Data: Mon 08 Apr 2002 - 12:01:11 MET DST

Mam problrm z połączeniem się z internetem poprzez modem asmax isdn ta-128
wewnętrzny kupiony w promocji TPSA.
Mam system MS Me i dostęp do ISDN przez TPSA.
Terminal NT był sprawdzony przez TPSA.
Przy mnie łączyli się przez swojego
laptopa i modem zaw. fritz'a i było o.k. .
Ja po zainstalowaniu modemu w komputerze przy pomocy instrukcji asmaxa uważam
że modem podłączony jest prawidłowo.
Przeprowadziłem test linii w ISDN monitor i otrzymuję błąd 3301 błąd warstwy.
Przekładałem kartę na inny Pci, modem instaluje się lecz nie może połaczyć się
z siecią.
Proszę o pomoc? co jeszcze sprawdzić ?

Marek