Re: tania dobra plyta pod AMD

Autor: posazek (posazek_at_interia.pl)
Data: Mon 08 Apr 2002 - 08:49:38 MET DST

Użytkownik "benek" <benek.benek@(wytnijto)wp.pl> napisał w wiadomości
news:a8k5hn$189n$1_at_pingwin.acn.pl...

> z doswiadczen znajomych wynika ze ECSy sa najtrudniejszymi w uzytkowaniu
> plytami - sprawiaja sporo problemow nie tylko poczatkujacym uzytkownikom -
> moze to nie sa konkrety, ale nie chce mi sie teraz pytac wszystkich od
nowa
> jakie mieli dokladnie problemy z ECSami
> przytocze 1 przyklad: kumplowi urwalo sie mocowanie do coolera na
podstawce
> (a zapinka wcale nie byla sztywna) - plyta i procek (Athlon) poszly sie
> jeb^%## - wszystko spadlo na karte graficzna ale ta na szczescie nie
> [...]
Mam od 3 miesiecy zestaw ECS K7S5AL + AMD Duron Morgan 1Ghz podkrecony do
1,24 Ghz i katuje go co dziennie po kilka godzin grami, testami i programami
wszelakimi, nigdy nie mialem problemu ze stabilnoscia, co wiecej jest to
zestaw najbardziej stabilny z jakim kiedy kolwiek mialem do czynienia w
powaznej instytucji gdzie serwisuje 11 koputerow od kilku lat. Co do plyt to
zeczywiscie ich wada jest slaba kontrola jakosci ale jesli sie trafi na nie
uszkodzony egzemplaz to nie bedzie juz z nim problemow. Klopoty moga
nastapic tylko na samym poczatku gdy np sklada sie sprzet, ja musialem
uaktualnic Bios aby ruszyla mi kostka DDR Microna, wczesniej nie
chciala,teraz jestem b. zadowolony a w plyte mam wlozone 2 rozne kostki
pamieci.