Re: celeron 2 tualantin 1,2 ghz - wrazenia?

Autor: Krzysiek (silverman_at_go2.pl)
Data: Mon 08 Apr 2002 - 08:38:26 MET DST

"Wizjoner Archie" <archie_at_wikings.pl>, wrote in

> Gram , teraz moje p3 puscilem na 975 z szyna 150 i jest super.... dla
> tego sie zastanawiam czy to cos polepszy.

Taka zmiana jest nie oplacalna. Zegarowo szybszy procesor bedziesz mial
ale ze sporo nizsza magistrale. O puszczeniu go na magistrali 150MHz
mozesz tylko pomazyc, 133MHz juz predzej ale tez nie gwarantowane. Jak
grasz to lepiej przeznaczyc ta kase na lepsza karte graficzna, oczywiscie
zalezy jaka teraz masz.

--
Krzysztof Szczepanek mailto:silverman_at_go2.pl
!!Music's for you and me, Not the fucking industry!!