Re: To ja jeszcze raz o Soltek 75-KAV bo juz robie sie glupi...

Autor: PeJot (skasuj-tokpejot_at_skrzynka.pl)
Data: Sat 06 Apr 2002 - 21:17:20 MET DST

Użytkownik "Lukasz Kaluski" <wookie_at_post.pl> napisał w wiadomości news:3CACEB13.4302ED6B_at_post.pl...
> Jak juz pisalem parenascie postow wczesniej, przymierzam sie do
> wspomnianej plyty + Athlon 1,4 GHz. Dostalem pozytywne wypowiedzi i juz
> sie niemal zdecydowalem, ale poczytalem sobie nieco archiwum grupy i
> kilka razy powtarzal sie problem ze zwisem przy odtwarzaniu DivX oraz
> rzekomej kiepskiej wspolpracy z procesorami powyzej 1 Ghz ("plyta sie
> przegrzewa" czy jakos tak).

Pierwsze wersje tej płyty szły z dymem po wsadzeniu Athlona np. 1.2Ghz
(płyta była ewidentnie projektowana pod Durona).
Paliły się regulatory napięcia i wybuchały kondensatory przy sokecie.

No ale pierwszej wersji nie masz szans dzisiaj kupić (no chyba że używaną na giełdzie),
tak więc nie ma się co bać.

PeJot