Re: GeForce 2MX 200 stery czy sprzęt?

Autor: PeJot (skasuj-tokpejot_at_skrzynka.pl)
Data: Sat 06 Apr 2002 - 21:17:14 MET DST

Użytkownik "Piotr" <het_at_pertus.com.pl> napisał w wiadomości news:a8kssl$q69$1_at_news.tpi.pl...
> Mam płytę AT Baby Alladin V 100MHz MS6260S, AGPx2, chipset ALi M 1541,
> kartaGe Force 2 MX 200, procesor AMD K6-2 500 MHz , zasilacz ATX 230W,
> wcześniej miałem LPX 200W. Do niedawna
> miałem kartę Ge Force MX200 i po wgraniu sterowników wersji
> 21.81 wszystkie gry działały i nie było problemów, co prawda na innych
> sterownikach miał lepsze osiągi w 3DMark 2000 ale pecet wieszał się w
> niektórych grach.Od czasu gdy synowi wgrałem "Asy przestworzy" komputer
> najpierw przerywał gre po kilku minutach i wyskakiwał pulpit.Zmieniłem
> [...]
[...]
Problemem jest prawdopodobnie chipset ALI kontra Nvidia.

Wyłącz w biosie AGP Turbo (agp będzie @x1 później ewentualnie znowu sobie
włączysz na x2), włącz assign irq for VGA, zainstaluj najnowsze detonatory od Nvidii
i na _końcu najnowszy AGP Driver od ALI (www.ali.com.tw ).
A dlatego na końcu bo z tego co pamiętam Nvidia od zawsze dołączała do detków
driver agp dla ALI, tylko pewnie jakąś stara wersję.

Jak dalej się będzie wieszać to poszukaj (Google) jakiegoś tweakera do kart Nvidii
np. prościutki GeTune lub któryś bardziej rozbudowany z www.tweak.pl
i włącz opcję I/O Flush Cache lub coś podobnego.

PeJot