To ja jeszcze raz o Soltek 75-KAV bo juz robie sie glupi...

Autor: Lukasz Kaluski (wookie_at_post.pl)
Data: Fri 05 Apr 2002 - 02:08:51 MET DST

Jak juz pisalem parenascie postow wczesniej, przymierzam sie do
wspomnianej plyty + Athlon 1,4 GHz. Dostalem pozytywne wypowiedzi i juz
sie niemal zdecydowalem, ale poczytalem sobie nieco archiwum grupy i
kilka razy powtarzal sie problem ze zwisem przy odtwarzaniu DivX oraz
rzekomej kiepskiej wspolpracy z procesorami powyzej 1 Ghz ("plyta sie
przegrzewa" czy jakos tak). Czy powyzej opisane problemy da sie
rozwiazac poprzez update BIOS-u czy odp. driverow? Dla mnie jest bardzo
wazne aby komp sie nie wieszal przy dlugotrwalych obciazeniach typu
kompresja/dekompresja VIDEO. Mam zamiar uzywac Win98 SE.

Lukasz