GeForce 2MX 200 stery czy sprzęt?

Autor: Piotr (het_at_pertus.com.pl)
Data: Fri 05 Apr 2002 - 21:11:44 MET DST

Mam płytę AT Baby Alladin V 100MHz MS6260S, AGPx2, chipset ALi M 1541,
kartaGe Force 2 MX 200, procesor AMD K6-2 500 MHz , zasilacz ATX 230W,
wcześniej miałem LPX 200W. Do niedawna
miałem kartę Ge Force MX200 i po wgraniu sterowników wersji
21.81 wszystkie gry działały i nie było problemów, co prawda na innych
sterownikach miał lepsze osiągi w 3DMark 2000 ale pecet wieszał się w
niektórych grach.Od czasu gdy synowi wgrałem "Asy przestworzy" komputer
najpierw przerywał gre po kilku minutach i wyskakiwał pulpit.Zmieniłem
sterowniki na najnowsze z nVidii ale to nic nie pomogło.W testach direktX
8.1 wszystko jest OK. Pożyczyłem karte Intel 740 AGP 8MB i wszystko było w
porządku poza osiągami.Kupiłem inną kartę Ge Force 2 MX 200
i znów to samo , wygląda że tamta karta była dobra.Próbowałem reinstalować
Windows 98SE ale nic nie pomogło, teraz nawet w 3DMarku 2000 albo sie
wiesza, wyskakuje na pulpit
lub pojawia sie niebieski ekran z informacja: wystąpił krytyczny wyjątek w
WXD VMM lub Program wykonał niepr. operacje...w kernell itp. I ciekawa
sprawa :na sterownikach przy karcie Ge Force komputer po restarcie znajduje
monitor domyślny i instaluje je pomimo że mam wgrane sterowniki na monitor
Peacock.Czy to normalne?
Gdy mam sterownik na kartę standard VGA z Windows system znajduje jeden
monitor. Przy karcie Intel też w menadżerze urządzeń był jeden monitor.
IRQ 11 NVIDIA GeForce2 MX 100/200
IRQ 11 IRQ Holder for PCI Steering
Tak jest w konfliktach/udostępnieniach.
Z góry dziekuję za odpowiedź.