Re: tania dobra plyta pod AMD

Autor: E.W. (ewalu_at_yahoo.com)
Data: Sat 06 Apr 2002 - 03:12:34 MET DST

Użytkownik "benek" <benek.benek@(wytnijto)wp.pl> napisał w wiadomości
news:a8kj8n$1v5v$1_at_pingwin.acn.pl...

> to wytlumacz mi jak lamerowi dlaczego Epox (najlepsze plyty pod AMD do
> overclockingu) ma jedne z najdrozszych plyt glownych - chyba nie z powodu
> widzimisie szefow tej firmy ???

He-he..Widzialem testy Epox vs. Shuttle obie KT266A (na www.in4.pl jest to
porownanie) i kupilem Shuttle AK31 v.3.1 za 335 PLN brutto.Sa wsz.
narzedzia do krecenia,kupa innych dobrych funkcji, 3 x USB (razem 6) ,6 x
PCI. Dobrze zaprojektowana jesli chodzi o miejsce pod wentyl i t.p.
Plyta zachowuje sie jak do dzis idealnie- zadnych nieb. ekranow i zwisow na
98SE. Zobacz testy i powiedz po tym wsz. czy warto kupic Epoxa przeplacajac
x2 i jak potrafisz cos wymyslec ,to dla czego... :))))))

Zapytaj kazdego serwisanta ktore plyty sa najbardziej problemowe (stosunkowo
do ilosci sprzedanych) i 80% ci powie ze ABIT ,wlasnie jedna z najdrozszych
marek... wiem bo przed zakupem sporo sie pytalem :))

P.S. przed Shuttlem mialem ECS K7VZA v.3.0 i 2 x ECS K7S5A ,pierwszego mi
zazdroscili koledzy ze wgledu na stabilnosc (chodzil na D800) , z S5A mialem
pecha :))) nie trafilem i obie poszly do reklamacji...

Ogolnie jednak potwierdzam zdanie:
Cena _w ogóle_ nie świadczy o jakości i nie należy jej wiązać
sprzetu PC...