Re: Awaria komputera - prośba o pomoc.

Autor: Tomek (tomasz6900_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 06 Apr 2002 - 03:24:18 MET DST

Użytkownik "masterdick" <masterdick_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Witam. Mam następujący problem - przy pracy z komputerem ten nagle
przestaje
> odpowiadać na moje działania. Ekran nie wygasa, a zatrzymuje się jakby w
> miejscu, po prostu pozostaje w stanie w jakim był w momencie zwisu.
Jedyne,
> co pozostaje mi w takim wypadku to hard reset. Dzieje się tak kilka razy
> dziennie. Oczywiście wiem, że na odległość bardzo trudno wystawić
> jakąkolwiek diagnozę, jednak może ktoś spotkał się już z takim przypadkiem
> byłby w stanie mi pomóc. Chciałbym przede wszystkim dowiedzieć się co może
> być tego przyczyną. Mój system to Windows 98, procesor Celeron 500, karta
> graf. nVidia Riva TNT 2 M64. Zaznaczam, że raczej nie jest to wina
> przegrzewającego się procesora. Z góry dziękuję za pomoc i przepraszam,
> jeśli grupa ta nie jest najwłaściwsza dla tego tematu.

Napisz czy masz ten objaw od poczatku czy zaczal sie pojawiac ostatnio.
Przyczyn jest bardzo wiele (potencjalnych), sam meczylem sie z podobnym
objawem i doszedlem do wniosku, ze byla to wina windowsa 98, a dokladnie
programow dzialajacych w tle. Dlatego proponuje usun jak najwiecej programow
rezydentnych, przeinstaluj sterowniki i obserwuj co bedzie sie dzialo. U
mnie kasznil antyvir (Sophos).
pozdr