Re: ku przestrodze!(OT)

Autor: Marcin Wojtczuk (r00t_at_boo.pl)
Data: Fri 05 Apr 2002 - 22:43:13 MET DST

begin another-wojtek quotation:

> Jeżeli przyjmiemy że jakimś cudem to prawda to ten nieszczęśnik
> zarobił małą fortunę bo dostanie odszkodowanie za bezprawne działanie
> ochrony sklepu,policji,prokuratury i bóg wie kogo jeszcze.

Zadziwia mnie naiwność niektórych. W tym kraju nie dostaniesz od
ochroni NIC. A Policja zawsze ma rację i może wszystko, chyba że jesteś
z jakiejś mafii albo ciężki bandzior.

Kiedy zrozumiecie, że to nie prawo rządzi ale jego wykonawcy ?
Pewnie wtedy, gdy sami doświadczycie działania tego systemu..

EOT

--
       It's not a bug, it's tradition!