Re: ku przestrodze!(OT)

Autor: another-wojtek (t-t1_at_nospam-wp.pl)
Data: Fri 05 Apr 2002 - 21:22:35 MET DST

> Gościu zgodził się na przeszukanie domu więc decyzja o wydaniu nakazu była
> zbyteczna.

To był kurwa faktycznie inteligenty że się tak wyraże

> Cóż nie znajomość prawa nie jest wytłumaczeniem.

Dla głupoty ludzi którzy w to wierzą?

> Mógł się nie zgodzić wtedy musieli by fatygować prokuratora a tak mądry
> polak po szkodzie.

I gówno by mu prokurator zrobił (o ile to zdarzenie faktycznie miało
miejsce)
Jeżeli przyjmiemy że jakimś cudem to prawda to ten nieszczęśnik zarobił małą
fortunę bo dostanie odszkodowanie za bezprawne działanie ochrony
sklepu,policji,prokuratury i bóg wie kogo jeszcze.

Takie tłumaczenia że był film gdzie ochroniarze Carrfour pobili drobnego
złodziejaszka na mnie nie działają,sam bym przylał takiemu gnojowi który
okrada mój sklep