Re: ku przestrodze!(OT)

Autor: another-wojtek (t-t1_at_nospam-wp.pl)
Data: Fri 05 Apr 2002 - 23:54:58 MET DST

> Zadziwia mnie naiwność niektórych. W tym kraju nie dostaniesz od
> ochroni NIC. A Policja zawsze ma rację i może wszystko, chyba że jesteś
> z jakiejś mafii albo ciężki bandzior.

Sędzina zastosowała areszt tymczasowy wobec osoby która nie stawiała się na
rozprawy,ta osoba wniosła zażalenie na bezpodstawne aresztowanie.Ta osoba
dostała odszkodowanie i pojechała za to do Hiszpanii.

Policjant wszedł przez otwarte okno aby otworzyć drzwi facetowi od
środka,facet był zameldowany w tym mieszkaniu.Współwłaściciel mieszkania
wniósł skargę na policjanta,policjany dostał naganę albo został zwolniony ze
służby (nie chce mi się wnikać)

To są zdarzenia których byłem świadkiem.

Jeżeli wierzysz w tą historyjkę z Media Markt to jesteś nieszczęśliwym
człowiekiem,poszkodowanym przez swój rozum.
Pewnie gość ukradł bateryjki i teraz się wścieka że złapali go za takie
głupstwo,trochę pracowałem w hipermarkecie więc wiem coś o tym.
Pewnie zaraz poleci tekst "....na pewno sam biłeś niewinnych klientów" -nie
byłem w ochronie