radeon 8500 pierwsze klopoty

Autor: Noszczak Piotr (romeo19x_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 05 Apr 2002 - 21:14:57 MET DST

Witam
Niedawno zakupiłem sobie Radka i niestety mam mały problemik .Nie wiem jak
ustawic abym mógł ogladac film na tv , a na monitorze robic coś innego (
oczywiscie kto inny bedzie sobie uzytkowal komap , kiedy ja sobie bedze
oglądał np divixa). Oczywiscie tv podłoczyłem , film zapusciłem , wszystko
fajnie ( jakościowo ) wygląda na tv , ale jak przełączyc aplikacje
odtwarzajacą video tylko na tv , tak aby pulpit był "czysty". Wiem ze
hydrovision na takie coś pozwala jednak nie bardzo sie moge połapać .
Pomocy ;-)