Re: Wielkość dysku a stara płyta gł.

Autor: zilber (zilber_at_interia.pl)
Data: Fri 05 Apr 2002 - 01:51:49 MET DST

Ja mialem taki problem ale mam dysk 40 GB, Bios nie wykrywal mojego
dysku, wiec go ograniczylem do 32 GB, a nastepnie wgralem program do
obslugi danego dysku, kazda firma produkujaca dyski ma na swej stronie
cos takiego
I teraz Bios wykrywa mi dysk jako 32 GB, ale nastepnie ladyje sie bios
dysku i juz w Windowsie widzi go normalnie
Zilber