Re: Sklepy Internetowe w Europie

Autor: Bronek Kozicki (brok_at_rubikon.pl)
Data: Thu 04 Apr 2002 - 13:35:37 MET DST

> Po pierwsze zapłacisz VISĄ i nie masz absolutnie żadnej pewności, że towar
> dostaniesz, i szukaj wiatru w polu,

... albo przelewem z góry. Nie taki straszny sposób zapłaty, jeżeli ma się
dobry bank i sprzedawca jest solidny.

> Po drugie jeśli karta nie ruszy albo padnie to nie masz praktycznie żadnej
> gwarancji ponieważ z regułu są one lokalizowane tzn. ważne są na terenie
> kraju zakupu.

fakt

> Po trzecie obawiam się, że po uwzględnieniu transportu wyjdzie na mniej
> więcej to samo co w kraju.

fakt

Do tego dochodzą formalności celne ... da się je załatwić bez większych
problemów, ale jednak na tę godzine lub dwie trzeba się z pracy "urwać" :/
Przy okazji cła zapłacisz VAT (zwykle 22%), który nie jest liczony przy
zakupie.

Osobiście kupowałem w buymicro.com i mogę to polecić, ale nie ze względu na
cenę (transport i VAT robią swoje) a tylko ze względu na duuży wybór.

B.