Czy warto kupic PLYTE SOLTEK 75-KAV ??

Autor: Lukasz Kaluski (wookie_at_post.pl)
Data: Thu 04 Apr 2002 - 13:42:35 MET DST

Chce sobie zmienic proca z Athlon 850 na Athlon 1,4 Ghz i obsadzic
pamiec SDRAM (bo taka mam). Atrakcyjna cenowo i "parametrowo" wydaje mi
sie wspomniana w temacie plyta i mam pytanie do ludzi ktorzy mieli z nia
do czynienia, czy nie sprawia problemow. Dodam, ze bardzo zalezy mi na:

a - zeby nie miala problemow z duza iloscia kart (w moim przypadku jest
to grafika AGP + 4 karty PCI)
b - zeby miala dobry kontroler HDD, gdyz czesto zgrywam material z
kamery DV po FireWire i wymaga to nieprzerwanego transferu danych na
poziomie 3.5 MB/sek (czy ta plyta ma ATA100 ?)
c - zeby ogolnie dzialala stabilnie (szczegolnie pod Win98SE)

Czy ten produkt spelnia te warunki ?

Lukasz