Re: Sklepy Internetowe w Europie

Autor: RAM.na102.pl (grzegorz.maciejewski_at_na102.pl)
Data: Thu 04 Apr 2002 - 12:17:58 MET DST

Użytkownik "Piotr Traczykowski" <ptracz_at_ippt.gov.pl> napisał w wiadomości
> Witam,
>
> Napalilem sie strasznie na Radeona 8500 - problem w tym ze w naszym
pieknym
> kraju ma on gigantyczna cene, a w stanach kosztuje okolo 650 zl. niestety
ze
> Stanow mi chyba nie przysla wiec moze ktos wie czy sa jakies firmy
wysylkowe
> w Europie gdzie Radeon 8500 bedzie mial niska cene i firmy ktore mi wysla
do
> Polski (platnosc np. karta VISA) ?
>
> Piotr

Przestrzegam przed taką transakcją z trzech powodów.
Po pierwsze zapłacisz VISĄ i nie masz absolutnie żadnej pewności, że towar
dostaniesz, i szukaj wiatru w polu,
Po drugie jeśli karta nie ruszy albo padnie to nie masz praktycznie żadnej
gwarancji ponieważ z regułu są one lokalizowane tzn. ważne są na terenie
kraju zakupu.
Po trzecie obawiam się, że po uwzględnieniu transportu wyjdzie na mniej
więcej to samo co w kraju.

Kilkanaście razy kupowałem za granicą i w 70% było wszystko OK ale te
pozostałe 30% to własnie powyższe przypadki. Jestem zwolennikiem kupowania w
kraju albo przez jakąś rodzinę czy znajomych na zachodzie.

--
pozdrawiam
Grzegorz Maciejewski