Re: Czy warto kupic PLYTE SOLTEK 75-KAV ??

Autor: Jakub Szwajka (jakub.szwajka_at_wbj.pl)
Data: Thu 04 Apr 2002 - 14:30:20 MET DST

Witam,

Lukasz Kaluski wrote:

[cut]
> a - zeby nie miala problemow z duza iloscia kart (w moim przypadku
> jest to grafika AGP + 4 karty PCI)

ja mam na niej agp, 3 pci i isa(!) i nic się nie gryzie - to w sumie zależy
od jakości kart a nie płyty:)

> b - zeby miala dobry kontroler HDD, gdyz czesto zgrywam material z
> kamery DV po FireWire i wymaga to nieprzerwanego transferu danych na
> poziomie 3.5 MB/sek (czy ta plyta ma ATA100 ?)

co do zgrywania - szczerze mówiąc nie próbowałem, ale ata100 ma - u mnie
hdtach raz pokazał 81Mb/sek burst na maxtorze ata133:)

> c - zeby ogolnie dzialala stabilnie (szczegolnie pod Win98SE)

wiesza się rzadko - to przede wszystkim wina pamięci, które przy 140Mhz fsb
nie wyrabiają bez podniesienia napięcia (a troszkę się tego boje, chociaż
zworki są:) na normalnych ustawieniach zwis mi się nie zdarzył (po załataniu
98se)

ogólnie rzecz ujmując - jedna z lepszych płyt. szczerze polecam

pozdrowienia,
k.