Re: ktora karta graf. lepsza ?

Autor: Szymon Osiecki (mooscimol_at_go2.NO_SPAM.pl)
Data: Thu 04 Apr 2002 - 09:38:54 MET DST

Zbyszek napisał(a):

> przeciez pytajacy wyraznie napisal o ATI XPERT 2000 - czyli o
> nazwie karty robionej przez ATI (wtedy jeszcze nie bylo powered by
czyli built by Ati, więc jest OK.

> a o jaka kompatybilnosc chodzi, przedziez rage 128pro ma nawet
> pare funkcji wiecej niz TNT2, a jesli chodzi o stare gry, to
Nie chodzi o funkcję ale o sterowniki. Powszechnie wiadome jest, że
NVidia ma najbardziej dopracowane sterowniki na rynku i wiele gier
pisanych było właśnie pod te karty. Żeby nie było niedomówień, sam mam
Ati Radeon (AFAIR karta bardziej dopracowana od Rage128) i jestem b.
zadowolony, ale nawet na najnowszych sterownikach nie wszystko działa
jak trzeba.

Pozdrawiam

--
 Szymon Osiecki