Re: Karta grafizna do gier

Autor: Szymon Osiecki (mooscimol_at_go2.NO_SPAM.pl)
Data: Thu 04 Apr 2002 - 09:38:53 MET DST

Krzysiek napisał(a):

> I gdzie masz tam, ze jest duza roznica wydajnosci miedzy gf4 mx440
> a gf3 ti200? Gdzie tam masz ze gf4mx 440 jest porownywalny

Chyba masz GF4MX ;-)
Artykuł czytałem dość dawno i zostało mi takie wrażenie, ale po
ponownym przeczytaniu masz rację: GF4MX znajduje się w połowie między
GF3 a GF2 (w jednym z testów był wolniejszy od GF2). Nie należy jednak
zapominać o potencjale o/c GF3Ti200 (GF4MX oczywiście też można
podkręcić, ale nie w takim stopniu), praktycznie wszystkie karty idą na
95% ustawień GF3Ti500, a wtedy chyba nie ma co porównywać. Wyciętych 2
potoków w GF4MX nie zastąpi LMAII.
Podtrzymuję zdanie, że GF3Ti200 jest o klasę wyżej od GF4MX440 - jeżeli
chodzi o wydajność, jak i o cenę oczywiście, ale gdybym miał wybór
miedzy GF4MX a GF2 wybrałbym oczywiście to pierwsze.

Pozdrawiam

--
 Szymon Osiecki