Re: ktora karta graf. lepsza ?

Autor: Zbyszek (zetzzet_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 03 Apr 2002 - 22:01:03 MET DST

Użytkownik "Szymon Osiecki" <mooscimol_at_go2.NO_SPAM.pl> napisał w wiadomości

> Zależy czy karta jest built by Ati, czy też powered by Ati. W drugim
> przypadku z jakością obrazu może być różnie, (miałem egzemplarz, który
> w 1024x768 @ 85Hz dawał tak rozmydlony obraz, że karta nadawała się
> tylko do słabych monitorów 15"). Jeżeli chodzi o wydajność, to
> oczywiście Ati będzie szybsze, ale mogą być problemy z kompatybilnością
> z niektórymi grami.

???
przeciez pytajacy wyraznie napisal o ATI XPERT 2000 - czyli o nazwie karty
robionej przez ATI (wtedy jeszcze nie bylo powered by ATI), tzn obecnie sa
klony na Ragu 128pro, ale tu mowimy o konkretnej karcie, a nie chipie.

a o jaka kompatybilnosc chodzi, przedziez rage 128pro ma nawet pare funkcji
wiecej niz TNT2, a jesli chodzi o stare gry, to problem moze byc taki, ze
pod Ati nie ma sterownikow GLide, w przeciwienstwie do TNT2, ale chyba
DirectX i OpenGL wystarczy ;)

pzdr
Zbyszek