Re: amd - rekomendowane płyty główne

Autor: calcium300mg_at_interia.pl
Data: Tue 30 Apr 2002 - 20:25:40 MET DST

On 29 Apr 2002 23:59:15 -0700, info_at_fotoforum.prv.pl (forumowicz)
wrote:

>Nie ma tam WSZYSTKICH producentów płyt głównych,bo reszta nie spełnia
>tych podstawowych wymagań odnośnie instalowania procesorów AMD.
>
>I lepiej jest wybrać któryś model,który spełnia te wymagania,niż
>jakiej badziwiajstwo z którym będą potem STALE jakieś kłopoty.
>Tu mam na myśli np."mój ulubiony" CLAYTON.

Masz rację - ceny płyt głównych są mniej więcej podobne, a pytałem o
SOLTEK'a, gdyż dostaje dobre notki w różnych rankingach, więc to moje
pytanie, dlaczego amd ich nie rekomenduje. Koniec końców - ciągle nie
wiem:) Tak jak nie wiem, na ile wiarygodne są na przykład testy na
www.tomshardware.com.
Jestem ciągle na kupnie kompa, stąd te moje rozterki... SL-75DRV4 ma
na przykład ochronę przed przegrzaniem procesora, czego nie znalazłem
(przynajmniej do tej pory;) w innych płytach. Oprócz Soltek'a
rozważałem także Gigabyte GA-7VTXE - generalnie nie potrzebuje kompa
do jakiś profesjonalnych zastosowań - ot tylko oglądnąć jakiegoś
divx'a, być może na ekranie telewizora...