Re: Mam na plycie glownej IrDA i co dalej?

Autor: szameK (szamek_at_go2.pl)
Data: Tue 30 Apr 2002 - 20:24:39 MET DST

> Ostatnio znalazlem w Biosie funkcje IrDA (HPSIR). Zastanawiam sie, czy
> transmisja bedzie sie odbywac w obie strony czy tylko w strone kompa. Moja
> plyta to Abit BE6-II. Co o tym sadzicie? Moze ktos ma taka plyte i wie cos
> wiecej o tym?
> Czy moge sobie wyslac logo do telefonu za pomoca tego portu?

 - transfer jest w obie strony
 - mozesz przesylac sobie loga, dzwonki i inne bajery
 - lecz najpierw musisz sobie zbudowac za pare groszy (no chyba ze chcesz
wydac wiecej i kupic gotowe)
urzadzenie nadawczo-odbiorcze (koszt ok 25pln) np. ze strony :
http://republika.pl/bolsman2001/dane/irda/irda.html
 - dodatkowo musisz mies jakis soft np. logomanager (dla nokii)

Pozdrawiam,
szameK