Re: Winfast Geforce 4 mx 440 (A 170)

Autor: Robert Kowalczyk (robertkowalczyk1_at_poczta.wp.pl)
Data: Tue 30 Apr 2002 - 10:04:03 MET DST

Użytkownik Plombos <przemolrts_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:aak32e$q80$1_at_h1.uw.edu.pl...

> Na temat najnowszej serii GeForce jest obszerny arykul w najnowszym
chipie.

Jakoś tak staram sie omijać Chipa szerokim łukiem, a o mx 4x0 wiem z innych
żródeł tyle że nie bardzo mi to pasuje do parametrów mojej karty i tego co
jest na pudełku (przypominam GF 420 mx)

> IMO nie jest to super inwestycja bo wydajnosciowo prawie nic nie zyskales.

to nie była inwestcja. ukradli mi z serwisu starą kartę i by nie ładowac się
w koszty chciałem mieć nową

> (w stosunku do GF2 Pro GTS)

Czy mógłbyś podać jakiś link z porównaniem tych dwóch kart bo troszeczkę
brakuje mi danych do własnych wniosków

> Co do testow sprawdz jaki masz wynik na default to bedziesz go mogl
porownac
> z innymi.

Gdzieś to już pisałem, nie interesuje mnie overall tylko w fps w
najtrudniejszym teście.

> pozdr

Pozdrawiam

Robert