Re: Kt333

Autor: towarzysz Vader (vader_at_nospam.regionalna.net)
Data: Tue 30 Apr 2002 - 10:11:06 MET DST

Tomasz Stopczyński wrote:
> witam
> ktora plyte na kt333 wybrac, i czy warto, moze lepiej kt266a bo jest
> sprawdzony??? nigdzie nie znalazlem testu plyty na kt333

Wedlug mnie nie ma sensu kupowac plyty na KT333. Nowy chipset nie jest
na tyle rewolucyjny (dodano tylko DDR333), zeby warto bylo doplacac
roznice. Polecam zaoszczedzone pieniadze zainwestowac w lepszego procka
albo porzadna karte graficzna. Co prawda roznica cenowa nie jest wielka,
ale zawsze te 50 zl mozna wladowac w cos innego.

Podkreslam, ze to jest moja opinia!

--
towarzysz Vader - vader_at_nospam.regionalna.net
         http://www.regionalna.net/