Re: BIOS upgrade failed

Autor: Pollux (nospam_at_123.com)
Data: Mon 29 Apr 2002 - 21:48:49 MET DST

(..)

Serdeczne dzieki za pomoc, ale płyta po prostu tego nie zrobi.
Dałem do fachowców mających programatorek, w dodatku
produkujacych laptopiki na tej samej płycie - obiecali
gratis albo zaprogramowanie BIOSa na nowo i wrzucenie
zachowanego przeze mnie backupu - albo dadzą mi nowego
eproma i też wrzucą mój pliczek.

Na setki sflashowanych przeze mnie bios'ów to zaledwie
trzeci przypadek, i tak nieźle....ale ciśnienie skoczyło..

Dziękuję, drodzy Przyjaciele

Pollux