Re: Gainward a jakosc DVD

Autor: NasH (Nash_at_wp.pl)
Data: Mon 29 Apr 2002 - 21:57:42 MET DST

> A nie jest to przypadkiem efekt mory czy morry na monitorze. Nie mam
> ziolonego pojęcia ale tak mi to przyszło na myśl może pomorze
> Pozdrowienia
>

> --
> ------==================------
> http://www.oasis.prv.pl
> Morning Glory

niestety to nie mora , to bylo sprawdzane akurat na roznych monitorach (sony
G200, viewsonic 19 cali ) wiec monitorki byly dobre, ja chyba zle
wytlumaczylem ten efekt :) to jest tak jakby czesc filmu byla w innej
rozdzielczosci (taki slaby divx :) dot. to tla (postacie sa wporzadku. przez
przypadek to zauwazylem bo osoba ktorej to kupilem (ta karte) bedzie mocno
mlucila filmy DVD i tak przy jednym z nich to wyszlo(sprawdzalem na riznych
filmach :) (sam bylem w szoku ) a co ciekawe na moim poczciwym Vodoo 3 3000
takiego zjawiska nie ma!!!!!!! :) , ale ten gainward'ik to maszynka (ale
niestety mnie na to nie stac narazie :(