BIOS upgrade failed

Autor: Pollux (nospam_at_123.com)
Data: Sun 28 Apr 2002 - 19:19:51 MET DST

Próbowałem upgradować ( na niby, zapisawszy oryginalny plik
na dysku ) BIOS awarda w laptopie za pomocą programu
flashującego z płyty producenta SIS 630
Bios AMI, program na płycie flash82x.exe.
najpierw oczywiście zachowałem go pod nazwą original.amd
i po restarcie w real mode chciałem wpisać ten plik jako nowy.
Szło, szło aż w ostatniej sekundzie program wywalił "flash error"
i laptopik się wyłączył. Nie reaguje teraz na nic, po próbie włączenia
światełka zapalają się i natychmiast gasną.

Co robić ??? Gdybym miał drugiego takiego samego sprawa
byłaby prosta, kiedyś przekładałem "trafionego" biosa do tego
chodzącego ( na biegu ) i flashowałem jeszce raz, wszystko było
OK.
Kto mógłby mi zaprogramować tego biosika od zera

Sorry za ew. błędy etc. ale jestem jeszcze lekko wqurwiony

Pollux