Re: ktora karta graf. lepsza ?

Autor: Szymon Osiecki (mooscimol_at_go2.NO_SPAM.pl)
Data: Wed 03 Apr 2002 - 09:51:24 MET DST

Zbyszek napisał(a):

> zdecydowanie ATI, lepsza jakosc obrazu, ZTCP ta jest na Rage 128

Zależy czy karta jest built by Ati, czy też powered by Ati. W drugim
przypadku z jakością obrazu może być różnie, (miałem egzemplarz, który
w 1024x768 @ 85Hz dawał tak rozmydlony obraz, że karta nadawała się
tylko do słabych monitorów 15"). Jeżeli chodzi o wydajność, to
oczywiście Ati będzie szybsze, ale mogą być problemy z kompatybilnością
z niektórymi grami.

Pozdrawiam

--
 Szymon Osiecki