Re: UTOPIA ...iYama czy SONY ?

Autor: << eMKa >> (mk_at_alert.pl)
Data: Mon 29 Apr 2002 - 09:32:45 MET DST

W jednym sklepie istotnie może być problem, ale ja ostatnio
naczytawszy się o Iiyame na necie (parametrow) zadzwonilem na ich darmowš
infolinię
i dostałem adres we Wrocku firmy, do której zadzwoniłem.
Mieli dobrš cenę i oczywiœcie dajš możliwoœć obejrzenia dokładnego monitora
w akcji.
Inny egzemplarz też się znajdzie.
Podobnie zrób z SONY, poszukaj sklepu.
Nie chodzi przecież oto, żeby mieć oba obok siebie, bo w końcu i tak będš
podpięte do dwóch różnych kompów o różnych parametrach.

Chodzi przecież głównie o geometrię, morę, ew. plamy i takie tam.
Do tego nie trzeba mieć obu jednoczeœnie....

eMKa