Re: UTOPIA ...iYama czy SONY ?

Autor: Wojciech Drewniak (wojtek_at_edesign.pl)
Data: Mon 29 Apr 2002 - 11:54:10 MET DST

Użytkownik "Jaras" <jslaboszewski_at_plusnet.pl> napisał w wiadomości
> wszyscy pisza ze najlepiej porownac samemu oba monitory w sklepie...
> wiem, ze bydgoszcz to male miasto i byc moze to dlatego:
> NIE ZMAN ZADNEGO SKLEPU w ktorym posiadaliby oba w/w monitory jednoczesnie
> (w dodatku w kilku egzemplarzach, zeby wybrac ten lepszy egz. a nie
model..)
> NIE ZMAN ZADNEGO SKLEPU w ktorym podlaczyliby oba monitory na przynalmniej
> 30 minut
> aby sie nagrzaly, zebym sobie spokojnie przetestowal (no i zeby w srodku
> byla grafika np.Matroxa)
> [...]

Polecam hurtownie California Computers w Warszawie, naprawde duza firma
komputerowa glowny przedstawiciel iiyama na polske
ceny na monitory iiyama maja najnizsze w kraju, do tego jesli ladnie
poprosisz pania ktora cie obsluguje bedziesz mogl monitorek podlaczyc na
miejscu.
Jesli chodzi o ceny to kupilem vm pro 512 u nich za 2950zl netto podczas gdy
na stronie iiyama.pl ten monitor kosztuje 3800 netto i to nie jest jakis
walek bo w polsce tylko i wylacznie CC
bierze monitory od iiyama polska i wszelkie inne hurtownie kupuja monitory
wlasnie od cc. Goraco polecam