Odp: Kilka pytan o karte TV...

Autor: Strażak (wojteck_at_box43.gnet.pl)
Data: Mon 29 Apr 2002 - 09:39:25 MET DST

I jeszcze jedno :))

Dlaczego podczas przewijania stron internetowych czy innych spisow (gdy mam
wlaczona karte TV) wystepuje efekt taki jak na slabej grafice odpalimy Q3 ;)
Spowolnienie i przesuwanie takimi falami....

Użytkownik Strażak <wojteck_at_box43.gnet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:aaisn3$g8c$1_at_news.polbox.pl...
> Mam jeszcze jedno pytanko!
>
> - Czy mozna wyeliminowac trzaski slyszalne przy przelaczaniu programow???
>

> Użytkownik Strażak <wojteck_at_box43.gnet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych
> napisał:aa7crv$3p6$1_at_news.polbox.pl...

(na