Re: Fizyczne uszkodzenie FAT lub MBR?

Autor: Daniel Rychcik (muflon_at_ultra60.mat.uni.torun.pl)
Data: Wed 03 Apr 2002 - 07:24:10 MET DST

In article <a8d0k4$mbb$1_at_news.tpi.pl>, cookiem wrote:

>Co miales na mysli mowiac ze windowsowe sa ciensze od unixowych? pod jakim
>wzgledem ?

A umiesz (win)dosowym fdiskiem odtworzyc partycje (z zawartoscia ;-) znajac
tylko z grubsza ich uklad? Ustawic aktywna partycje dowolnego typu? Ustawic
"falszywa" geometrie dysku? Juz nie wspomne o ilosci obslugiwanych typow
partycji (>80) i tworzeniu np. Sun disklabel :) To potrafi fdisk w linuxie.

--
                                                                      Daniel
 Daniel Rychcik muflon_at_mat.uni.torun.pl http://www.mat.uni.torun.pl/~muflon