ESC-K7S5AL-Dziwne zachowanie przy restartach...

Autor: Macca (macca.macca_at_poczta.fm)
Data: Wed 03 Apr 2002 - 08:01:27 MET DST

Witam:

Właśnie złożyliśmy kompa na bazie tej płytki ogólnie wszystko
śmiga jak najbardziej - Ok tylko zawsze po restarcie kompa
poleceniem uruchom ponownie oraz chyba seret po jakimś
zwisie który zdarzy się jednak rzadko pojawia się podczas uruchamiania
systemu Win98SE tekst:
"Błąd podczas inicjalizacji urządzenia CONFIGMG:
 Błąd ochrony systemu Windows. Należy ponownie
uruchomić komputer"

Zastanawiam się co to takigo może wynika z jednego zwisu
przy instalacji systemu dokładnie sterownika Audio i LAN
robiłem to 1raz podobno ważna jest kolejność jak robicie
to optymalnie?
Czy jeszcze coś nie tak może jest ustawione w biosie,albo zasilacz
nawala czy może nie wyrabia po wejściu do trybu awaryjnego
zamknięciu normalnym oraz ponownym uruchomieniu kompa wszystko
znów śmiga OK. Aha tryb uśpienia z klawiatury wyłącza się mi
chyba po kilkunastu minutach, cos w Power Menagment
trzeba zmienić?

W kompie są : Duron 950,DDR128 MB 133MHZ, 40GB HDD
Geforce2 400, chyba stary bios na płycie co to może być
stawianie systemu to nie moja ulubiona rozrywka więc może
wie ktoś co może być nie tak? Aha 98SE to jak na razie
jedyny system na tym kompie który ma 2 tygodnie..

POZDR. MACIEJ