Re: Piszczaca Barracuda - inny sposob niz smscan.exe?

Autor: Janusz Kolodziej (stkolodz_at_cyf-kr.edu.pl)
Data: Tue 02 Apr 2002 - 14:34:59 MET DST

On Tue, 2 Apr 2002 13:42:11 +0200, "hudson" <hudsoon_at_poczta.onet.pl>
wrote:

>Sam tez mam jako drugi dysk Barracude ale nie 80GB tylko 40GB.
>Chodzi tak cicho jakby go w ogole nie bylo. I tego samego sie spodziewalem
>po nieco wiekszym braciszku. Czy przynajmniej circa about tego samego :).
>A tu nagle po godzinie juz mi dzwoni w uszach bo co jakis czas slychac
>takiej wysokiej czestotliwosci pisk -niby delikatny, ale drazniacy.

To moze byc wina tego ze ma 2 talerze a nie jeden.
Producent podaje w dokumentacji ze 60GB i 80GB sa kilka dB glosniejsze
niz 20 i 40.
To samo mialy jakis czas temu Fujitsu - 20GB FDB byly bezszelestne
a 30 i 40GB lekko piszczaly w czasie pracy.

JaKo