Re: Hercules...

Autor: Jan Goscicki (goscicki_at_klub.chip.pl)
Data: Tue 02 Apr 2002 - 14:24:46 MET DST

Użytkownik "Smoq" <NOSPAM.smoq__at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> 10 lat temu herculesy to juz w zasadzie wychodzily ze sprzedazy, VGA bylo
> coraz bardziej popularne. W 1993 w sprzdazy byly juz prawie wylacznie VGA.

No tak, właściwie to był rok 1990

> Nie 2 a 16 to max, mialem kiedys 3MB karte rozszerzenia pamieci, zajmowala
> cala glebokosc obudowy (od jednej scianki do drugiej) do tego tak naprawde
> skladala sie z 2 lub 3 duzych plytek drukowanych zamocowanych jedna nad
> druga :) Nie to co teraz.

Ale te moje 2MB to wszystkie wolne gniazda na płycie głównej
A na kartę rozszerzającą nie było mnie wtedy stać :(

Dalej, jeśli chodzi o instalację herculesa
to też muszę sprostować, że było to w Windows 3.1
a 3.11 miałem jako upgrade do 3.1 i przejmował ustawienia z 3.1
To chyba tyle sprostowań z mojej strony

--
pozdrawiam
Janek