Re: My Computer

Autor: Bronek Kozicki (brok_at_rubikon.pl)
Data: Mon 01 Apr 2002 - 20:58:28 MET DST

"Tomasz Kuprowski" <plissken_at_poczta.fm> wrote:
> Hehe. A ja glupi nie przewidzialem takiej riposty. Nie umiecie sobie
zlozyc
> kompa i tyle. Ludziska mysla ze wystarczy do kompa zalozyc plyte, procka i

Której konkretnie riposty nie przewidziałeś ?

... aaa , nie umieją ? No to chyba nie musisz tu zaglądać. Jesteśmy dla
ciebie niemiarodajni, niekompetentni i nieodpowiedzialni, ale przecież nikt
nie zmusza do pisania tutaj, prawda ?

Tak BTW: mój komputer - jeden duronik na dwuprocesorowej płycie pod AMD -
działa ślicznie, nigdy się nie zawiesił, a jedyne problemy jakie z nim mam
wynikają ze zbyt słabego (50W poniżej rekomendacji producenta płyty głównej)
zasilacza. Gdybyś był taki mądry, może byś napisał gdzie kupić w Polsce
płytę Tyan Tiger MP, żeby inni mogli mieć równie stabilny zestaw ? Albo
obudowę Chieftec DX01W , żeby był również ładny i dobrze zasilany ? Hmm ?

B.