Re: My Computer

Autor: slawek_xl_at_poczta.onet.pl
Data: Mon 01 Apr 2002 - 21:04:07 MET DST

> Hehe. A ja glupi nie przewidzialem takiej riposty. Nie umiecie sobie zlozyc
> kompa i tyle. Ludziska mysla ze wystarczy do kompa zalozyc plyte, procka i
> reszte i ma chodzic. Nikt jednak nie zwraca uwagi na to ze firmy w ktorej
> projektanci siedza po nocach i testuja setki konfiguracji sprzetu by wybrac
> pare takich plyt i pare takich innych komponentow po zlozeniu ktorych do
> kupy komputer nie trafi praktycznie nigdy do serwisu (z winy sprzetu)

Riposta na co? Przeceniasz siebie. Ten drugi post świadczy, że jesteś zwykłym
lamerem. Chcesz pouczać ludzi jak składać komputery a nie umiesz nawet sklecić
zdania złożonego. Nie jest to co prawda lista dla purystów językowych. Wielu
ludzi stosuje tu niekonwencjonalne formy wypowiedzi. Dopóki wiadomo jednak o
co im chodzi jest o.k.
W twoim przypadku niestety...
Szkoda czasu.

Sławek