Re: My Computer

Autor: Tomasz Kuprowski (plissken_at_poczta.fm)
Data: Mon 01 Apr 2002 - 12:52:34 MET DST

Hehe. A ja glupi nie przewidzialem takiej riposty. Nie umiecie sobie zlozyc
kompa i tyle. Ludziska mysla ze wystarczy do kompa zalozyc plyte, procka i
reszte i ma chodzic. Nikt jednak nie zwraca uwagi na to ze firmy w ktorej
projektanci siedza po nocach i testuja setki konfiguracji sprzetu by wybrac
pare takich plyt i pare takich innych komponentow po zlozeniu ktorych do
kupy komputer nie trafi praktycznie nigdy do serwisu (z winy sprzetu)