Re: S3TVOut na stale albo jak uruchomic cos z panelu sterowania w autostarcie

Autor: Andrzej Gruda (gruda_at_interia.pl.nospam)
Data: Mon 01 Apr 2002 - 20:16:37 MET DST

Pewnego razu tj. Mon, 1 Apr 2002 14:54:27 +0200 , pewien Flasho tak
napisał:

>Witam
>
> Jestem szczesliwym posiadaczem karty Savage3D. I to takiej, ktora ma
>wyjscie TVOut. Chcialbym z niego skorzystac i zalezy mi na tym, aby istniala
>mozliwosc uzyskania obrazu na TV od razu po wlaczeniu kompa, ew. po
>uruchomieniu skryptu/programu/czegos innego.
> Posiadam drivery, ktore obsluguje wyjscie TV. Udalo mi sie nawet je
>uruchomic. Ale aby je uaktywnic musze zrobic co nastepuje:
> * wywolac wlasciwosci ekranu / panel sterowania -> ekran
> * zmienic rozdzielczosc na 640x480
> [...]
Witam!

Jest taka mozliwosc! Istnieje taki program jak S3Tweak w ktorym mozna
wygrac kilkanascie schematow ustawienia karty, co prawda duzo odnosi
sie do gier, ale mozna takze troche posiedziec i napisac swoj wlasny
schemat. A ponadto latwo sie zmienia rozdzielczosc. I jeszcze jedno
program sobie siedzi w tray i z trayu sie uruchamia schematy. I
jeszcze mozna nawet podkrecic karte! Jest rewelacyjny. S3tweak mozna
go chyba znalesc na www.savagenews.com

--
Pozdrawiam,
Andrzej Gruda --> Gruda Studio Sp. z o.o