Re: Update Biosu w Rivie.

Autor: Andrzej Gruda (gruda_at_interia.pl.nospam)
Data: Mon 01 Apr 2002 - 20:05:53 MET DST

Pewnego razu tj. Mon, 1 Apr 2002 20:45:25 +0200 , pewien MichałS tak
napisał:

Witam!

>Mam kartę gr.: Riva TnT2 M64.
>Wersja Biosu: 2.05.1303
>--------------------------------
>Mam pytanie: Czy opłaca się aktualizować bios?
>(Mój kolega ma nowszy

Zeby moc wgrac nowy bios na karte trzeba wiedziec nie tylko producenta
chipsetu (w twoim przypadku Nvidia) ale takze producenta karty
graficznej np. Creative, Sparkle, Powercolor itd.

>Jeżeli tak, to z jakiej strony mogę go pobrać?

Kiedy juz znasz producenta karty musisz wejsc na jego strone i zwykle
zadany plik tam mozna znalezc.

>--------------------------------
>I jeszcze jedno pytanko: Jak odpalam peceta, to pisze mi,
>że jest 32.0 Mb RAM, a we właściwościach w Windowsie:
>16 Mb Ram. W końcu jaką mam kartę?
>Czy da się to zmienić?
>--------------------------------

Windows roznie interpretuje karty, polecam skorzystanie z jakiegos
benchmarku np. SiSoft Sandra 2001, ktory dokladnie okresla wlasciwosci
karty i inne.

>Jeżeli tak to proszę serdecznie o odpowiedź na te
>wszystkie pytania.

Nie ma sprawy ;]

--
Pozdrawiam,
Andrzej Gruda --> Gruda Studio Sp. z o.o