S3TVOut na stale albo jak uruchomic cos z panelu sterowania w autostarcie

Autor: Flasho (flasho_at_piasta.pl)
Data: Mon 01 Apr 2002 - 14:54:27 MET DST

Witam

    Jestem szczesliwym posiadaczem karty Savage3D. I to takiej, ktora ma
wyjscie TVOut. Chcialbym z niego skorzystac i zalezy mi na tym, aby istniala
mozliwosc uzyskania obrazu na TV od razu po wlaczeniu kompa, ew. po
uruchomieniu skryptu/programu/czegos innego.
    Posiadam drivery, ktore obsluguje wyjscie TV. Udalo mi sie nawet je
uruchomic. Ale aby je uaktywnic musze zrobic co nastepuje:
    * wywolac wlasciwosci ekranu / panel sterowania -> ekran
    * zmienic rozdzielczosc na 640x480
    * wlaczyc TVOut (wlasciwosci zaawansowane -> S3TVout -> TV -> zastosuj)
    * przelaczyc rozdzielczosc na 800x600
    * i ew. podkrecic troche wlasnosci zaawansowane (pozycja obrazu, ostrosc
i takie tam)
Wypisuje to wszystko po to, zeby pokazac Wam ile sie trzeba naklikac, zeby
wlaczyc TVOut raz jeden. Robienie tego za kazdym razem nie jest wielka
przyjemnoscia. A staje sie koniecznoscia, gdyz niestety windoza nie
zapamietuje tych ustawien i po restarcie mamy znowu samo CRT bez TV
(pamietana jest tylko rozdzielczosc i NTSC/PAL, bo to jest zapisywane w
rejestrze).
    Probowalem rozgryzc skurczybyka na rozne sposoby. Sledzilem Registry
Trackerem, podgladalem Filemonem(pokazuje ktore pliki sa obecnie w uzyciu),
ale nie znalazlem miejsca, gdzie sa zapisywane te informacje.
    Pomysly mam takie:
    * jestem frajer i nie znalazlem miejsca zapisywania ustawien
    * ustawienia nie sa zapisywane. Wtedy rozwiazaniem byloby napisanie
skryptu/programu, który robiłby to samo, co opisałem powyzej. Ale jak i w
czym cos takiego napisac?
    * jest jakis driver lub programik, ktory potrafi rozwiazac moj problem.
Gdzie jestes??

    Prosze Was bardzo serdecznie o pomoc. Moze ktos juz sie zetknal z tym
problemem i zna jakies rozwiazanie, niekoniecznie z tych wymyslonych przeze
mnie? Moze ktos ma jakis pomysl jak sie dobrac do tego co robi .cpl-ka?

Pozdrowienia (swiateczne)
Krzysztof Jelski
Flasho
flasho_at_piasta.pl